Стаття про статеве виховання

Сьогоднішні діти та молоді люди ростуть у все більш складному світі і їхнє життя часто приховано від їхніх батьків. Вона наповнена великою кількістю як позитивних і захоплюючих можливостей, так і можливими проблемами. У цьому середовищі діти та молоді люди повинні знати, як дорослішати з мінімальними ризиками для власного здоров'я, а також як вміло керувати своїм навчальним, особистим та соціальним життям.

Ось чому в Англії обов'язкове подібне навчання статевого виховання у всіх середніх школах, а також обов'язковою умовою отримання санітарної освіти у всіх державних школах.

У цьому ревью буде представлено частину рекомендацій щодо проведення занять про статеве виховання, оскільки дана тема є досить об'ємною та глибокою. Внизу статті ви знайдете посилання на першоджерело та зможете ознайомитися з повними рекомендаціями.

Лесбіянки, гомосексуалісти, бісексуали та трансгендери (ЛГБТ)

При навчанні освіти у сфері відносин школи повинні забезпечувати належне задоволення потреб усіх учнів і щоб усі учні розуміли важливість рівності та поваги. Школи повинні переконатися, що вони дотримуються відповідних положень Закону про рівність 2010 року (див. Закон про рівність 2010 року та школи: рекомендації департаментів), відповідно до яких сексуальна орієнтація та статева ідентичність входять до числа охоронюваних характеристик.

Право бути звільненим від статевого виховання (зазвичай зване правом на відмову від участі)

Батьки мають право вимагати, щоб їхня дитина не була присутня на уроках статевого виховання, наданого в рамках встановлених законом. Перш ніж задовольнити будь-який такий запит, було б доцільно, щоб директор школи обговорив цей запит із батьками і, у разі потреби, з дитиною, щоб переконатися, що їхні побажання обґрунтовані, та уточнити характер та мету навчальної програми.

До 16 років батьки приймають рішення про відвідування дитиною уроків статевого виховання, після 16 – дитина сама приймає рішення відвідувати їй їх чи ні.

початкова школа

Починається з того, що учнів навчають, що таке стосунки, що таке дружба, що таке сім'я і що є люди, які можуть їх підтримати. З самого початку початкової школи, ґрунтуючись на ранній освіті, учнів слід вчити як ставитись один до одного з добротою, увагою та повагою, важливість чесності та правдивості, пошуку спільного вирішення проблем. Встановлення особистого простору та кордонів, прояв поваги та розуміння відмінностей між учнями та недоречними чи небезпечними фізичними та іншими контактами.

До кінця початкової школи (до 11 років) дитина повинна знати:

  • що сім'я важлива для дитини, тому що вона може дати любов, безпеку та стабільність.
  • характеристики здорового сімейного життя, прихильності один до одного, у тому числі у важкі часи, захисту та догляду за дітьми та іншими членами сім'ї,
  • важливості проводити час разом та ділитися новинами один з одним.
  • що інші сім'ї іноді виглядають інакше, але вони повинні поважати ці відмінності і знати, що сім'ї інших дітей також характеризуються любов'ю і турботою один про одного.
  • що стабільні, дбайливі стосунки, які можуть бути різних типів, лежать в основі щасливих сімей та важливі для безпеки дітей у міру їхнього дорослішання.
  • що шлюб є ​​офіційним і юридично визнаним зобов'язанням двох людей, яке призначене для того, щоб бути тривалим (на все життя).
  • як розпізнати, якщо сімейні стосунки змушують їх почуватися нещасними чи небезпечно, і як звертатися за допомогою чи порадою до інших, якщо це потрібно.
  • Турбота про дружбу. Учні повинні знати, наскільки важлива дружба, щоб вони відчували себе щасливими і як люди обирають і заводять друзів.
  • характеристики дружніх відносин, включаючи взаємну повагу, правдивість, чесність, відданість, доброту, щедрість, довіру, поділ інтересів та досвіду та допомогу у вирішенні проблем та труднощів.
  • що здорова дружба є позитивною та доброзичливою по відношенню до інших і не дає іншим відчути самотність.
  • що в більшості дружніх стосунків є злети та падіння, і що з ними часто можна впоратися, щоб дружба була відновлена ​​або навіть зміцнена, а звернення до насильства ніколи не було вирішенням проблеми між друзями.як розпізнати, кому довіряти, а кому ні.
  • Що робити, коли дружба змушує почуватися нещасними тобі некомфортно, як вирішувати конфлікти, як керувати цими ситуаціями і як звертатися за допомогою чи порадою до інших, якщо це потрібно.
  • ажливість поваги до інших, навіть коли вони сильно відрізняються від них (наприклад, фізично, характером або походженням).
  • Шлюб в Англії та Уельсі доступний як для протилежних статей, так і для одностатевих пар. Закон про шлюб (одностатеві пари) 2013 року поширив шлюб на одностатеві пари в Англії та Уельсі. Церемонія бракосполучення може бути цивільною або релігійною.
  • про різні типи знущань (включаючи кіберзалякування), наслідки знущань, обов'язки свідків (передусім повідомляти про залякування дорослим) та про те, як отримати допомогу.
  • Що таке стереотип і як стереотипи можуть бути несправедливими, негативними чи руйнівними

Онлайн-відносини

Учні повинні знати, що люди іноді поводяться по-різному в інтернеті, у тому числі вдаючи тих, ким не є.

  • Що ті ж принципи застосовуються до онлайн-відносин Щодо особистих стосунків, включаючи важливість поваги до інших в інтернеті, зокрема, коли ми анонімні.
  • Правила та принципи безпеки в Інтернеті, як розпізнавати ризики, шкідливий контент та контакти та як повідомляти про них.
  • як критично оцінювати дружбу в інтернеті та джерела інформації, у тому числі поінформованість про ризики, пов'язані з людьми, яких вони ніколи не зустрічали.
  • як інформація та дані передаються та використовуються онлайн. Будучи у безпеці, учні повинні знати, які види кордонів підходять для дружби з однолітками (у тому числі в цифровому контексті).
  • про концепцію конфіденційності та її наслідки для дітей та дорослих; включаючи те, що не завжди правильно зберігати секрети, якщо вони стосуються безпеки.
    те, що тіло кожної людини належить їм, розповісти про відмінності між відповідним та недоречним чи небезпечним фізичним та іншим контактом.
  • як безпечно та належним чином реагувати на дорослих, з якими вони можуть зіткнутися (у всіх ситуаціях, включаючи онлайн), яких вони не знають.
  • як розпізнати та повідомити про небезпеку, що походить від дорослого
  • як попросити поради чи допомоги для себе чи інших, а також продовжувати спроби, доки їх не почують дорослі,
  • де можна отримати пораду, наприклад сім'я, школа або інші джерела.

Сексуальна освіта не є обов'язковою для початкової школи в Англії

До закінчення Secondary school (до 16 років) школяр повинен знати:

  • що є різні типи відданих, стабільних відносин.
  • стабільні відносини можуть сприяти людському щастю і вони важливі для дітей.
  • що таке шлюб, включаючи його правовий статус, наприклад, цей шлюб має законні права та захист, недоступний для пар, які живуть або одружилися, наприклад, на незареєстрованій релігійній церемонії.
  • чому шлюб є ​​важливим вибором відносин для багатьох пар і чому вони повинні вільно брати шлюб.
  • характеристика та правовий статус інших видів довгострокових відносин.
  • ролі та обов'язки батьків щодо виховання дітей, включаючи характеристики успішного виховання дітей
  • як визначити, чи заслуговують на довіру інші діти, дорослі чи джерела інформації: судити, коли сім'я, друг, близькі чи інші відносини небезпечні (і визнати це у відносинах інших), як звертатися за допомогою чи порадою, у тому числі повідомляти про проблеми щодо інших, якщо це потрібно.
  • Поважні стосунки, у тому числі дружні стосунки

Учні повинні знати:

  • характеристики позитивних та здорових дружніх відносин (у всіх контекстах, включаючи онлайн), включаючи: довіру, повагу, чесність, доброту, щедрість, межі,
  • конфіденційність, згоду та управління конфліктами, примирення та припинення відносин. Це включає різні (несексуальні) типи відносин.
  • практичні кроки, які вони можуть зробити в різних контекстах для покращення або підтримки поважних стосунків.
  • Що таке стереотипи, зокрема стереотипи, засновані на статевій приналежності, сексі, расі, релігії, сексуальній орієнтації чи наявності інвалідності, можуть завдавати шкоди
  • що в школі та в суспільстві в цілому вони можуть очікувати, що до них будуть ставитись з повагою, і що, у свою чергу, вони повинні виявляти належну повагу до інших, включаючи людей, які займають керівні посади та виявляти належну толерантність до вірувань інших людей.
  • про різні види знущань (включаючи кіберзалякування), наслідки знущань, обов'язки свідків повідомляти про знущання та про те, як і де можна отримати допомогу.
  • про те, що деякі типи поведінки у відносинах є злочинними, включаючи насильницьку поведінку та примусовий контроль.
  • що являє собою сексуальне домагання та сексуальне насильство і чому вони завжди неприйнятні
  • юридичні правничий та обов'язки щодо рівності і що кожна людина унікальний і має рівні права.

Учні повинні знати

  • Про інтернет-ризики, в тому числі про те, що будь-який матеріал, який хтось надає іншому, потенційно може бути опублікований в Інтернеті, а також складність видалення потенційно небезпечного матеріалу, розміщеного в Інтернеті.
  • не надавати матеріали іншим особам, які вони не хотіли б поширювати надалі, та не ділитися особистими матеріалами, які їм надсилаються.
  • що робити та де отримати підтримку, щоб повідомляти про матеріали чи вирішувати проблеми в Інтернеті.
  • вплив перегляду шкідливого контенту.
  • цей матеріал явно сексуального характеру, наприклад, порнографія представляє спотворену картину сексуальної поведінки, може призвести до пошкодження психіки, і може негативно вплинути на їхню поведінку стосовно сексуальних партнерів.
  • спільне використання та перегляд непристойних зображень дітей (у тому числі створених дітьми) є кримінальним злочином, який тягне за собою суворі покарання, включаючи ув'язнення. • як інформація та дані генеруються, збираються, передаються та використовуються в Інтернеті.
  • концепції та закони, що стосуються сексуальної згоди, сексуальної експлуатації, знущань, догляду за собою, примусу, домагань, згвалтувань, домашнього насильства, примусових шлюбів, а також їх впливу на поточні та майбутні відносини.
  • як люди можуть активно спілкуватися та дізнаватися про згоду на інтимний зв'язок, і як і коли можна відкликати згоду (у всіх контекстах, включаючи онлайн).

    Інтимні та сексуальні стосунки, включаючи сексуальне здоров'я.

  • Учні повинні знати, як розпізнавати характеристики та позитивні аспекти здорових інтимних відносин, які включають взаємну повагу, згоду, відданість, довіру, спільні інтереси та погляди, секс та дружбу.

  • що всі аспекти здоров'я можуть залежати від вибору, який вони зроблять, вибираючи собі пару.

  • факти про репродуктивне здоров'я, вагітність та потенційний вплив способу життя на фертильність для чоловіків та жінок.

  • що існує ряд стратегій для виявлення та управління сексуальним тиском, включаючи розуміння наявності цього тиску з боку однолітків, протидію тиску та відсутність тиску на інших.

  • що вони мають вибір відкласти секс чи насолоджуватися близькістю без сексу.

 

Повний документ тут:

https://assets.publishing.service.gov.uk/government/uploads/system/uploads/attachment_data/file/781150/Draft_guidance_Relationships_Education__Relationships_and_Sex_Education__RSE__and_Health_Education2.pdf 

 

Фомченко Ірина Вікторівна, гінеколог, дитячий гінеколог

Клініка доктора Медведева представлена в соціальних мережах, де ми запрошуємо Вас підписатись та слідкувати за нами:

Facebook

Instagram

Telegram

TikTok

Youtube

Повернутися до списку статей